تازه های دنیای سه بعدی

قهوه، پرینت سه بعدی و دوست یابی با ” Espresso Yourself ” !!

چاپ چهره روی قهوه
چاپ چهره مشتری بر روی قهوه در کافی شاپ
بهترین پیشنهاد ما برای شما 😍 خرید کنید 👇

فیلامنت PLA قطر 1.75

مشاوره تخصصی رایگان : 09034445286 📞

چاپ چهره مشتری روی قهوه ” Espresso Yourself “

کافی شاپی در لندن به نام مچ دات کام از جدیدترین قهوه خود به نام” Espresso Yourself ” رونمایی کرد. آماده سازی این قهوه به این صورت است که با کمک یک پرینتر سه بعدی و با فوم شیر چهره فرد مورد نظر را روی قهوه به صورت چاپ سه بعدی پرینت و آماده میکند. این کافی شاپ هدف از ارائه این قهوه را راهی برای دوست یابی افراد مجرد اعلام کرده است.

موضوع خیلی جالبه ها اینکه روی کافی عکس خودمون رو ببینم حس خوبی به آدم میده…?

این سرویس علاقمندان دوست یابی را در لندن تشویق می کند تا از طریق این پرینت صورت گرفته روی قهوه از بین اعضای واجد شرایط ، فرد مورد نظر خود را پیدا کنند. منو ارائه شده در هر روز متشکل از 8 نفر ( 4 مرد و 4 زن ) در دسترس خواهد بود.

پس از انتخاب نوشیدنی مورد نظر، مشتریان یک قهوه رایگان با تصویر نمایشی پرینت سه بعدی چاپ شده با فوم روی قهوه را انتخاب می کنند و در حالی که قهوه خود را میل می نمایند می توانند با خواندن اطلاعات بیشتر در مورد فرد نمایش داده شده شناختی نسبی از وی بدست آورند.

در نهایت اگر تصویری و اطلاعاتی که می بینند دوست داشته باشند، می توانند با اسکن از یک لینک چاپ شده روی فنجان جستجوی خود را دنبال کنند و اطلاعات بیشتری بدست آورند. این سرویس برای تشویق قشرهای کم درآمد در لندن طراحی شده که هم از قهوه روزانه خود لذت ببرند و همچنین یک قرار ملاقاتی را مد نظر قرار بدهند.

جهت خرید دستگاه پرینتر سه بعدی کلیک کنید.

5/5 - (11 امتیاز)
بازگشت بە لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.