تازه های دنیای سه بعدی

فورد: بازسازی تولید کارآمد با استفاده از پرینت سه بعدی

بهترین پیشنهاد ما برای شما 😍 خرید کنید 👇

فیلامنت PLA قطر 1.75

مشاوره تخصصی رایگان : 09034445286 📞

فورد: بازسازی تولید کارآمد با استفاده از پرینت سه بعدی

از زمان تأسیس بازسازی تولید کارآمد با استفاده از پرینت سه بعدی در سال ۱۹۱۴، فورد همواره نوآوری در تولید خودرو سازی را هدایت کرده است. از راه اندازی خط مونتاژ (که به فوردیسم مشهور است) تا به امروز که ساخت های افزودنی در دستور کار قرار گرفته است ۱۱۵ سال می گذرد، برای استفاده امروزه از تولید افزودنی، فورد دائما به سرعت دادن تولید وسیله نقلیه از طریق افزایش بهره وری، ارگونومی و کنترل کیفیت فکر می کند. در حالی که بسیاری از شرکت ها شروع به بررسی فرصت های تولید افزودنی می کنند، فورد یک بار دیگر یک قدم جلوتر می رود تا وسایل نقلیه خود را پیشتاز در خطوط تولید حفظ کند.

کارخانه آزمایش فود در کلن آلمان پیشگاه در خلق طراحی هر یک از وسایل نقلیه جدید قبل از تولید انبوه بوده است. آنها دارای یک خط تولید کامل در مقیاس کوچک هستند، که تا چندین سال قبل از شروع تولید بر روی توسعه خودرو ها کار می کنند. لارس بیونار، مهندس تحقیقاتی در تیم مهندسی تحقیق و پیشرفته فورد در آخن آلمان در ایجاد یک گردش کار بهینه سازی شده برای ایجاد جستجو سریع، ابزار و تجهیزات برای فرآیند تولید فورد مشغول به کار است.

کارکنان فورد در تولید وسایل نقلیه خود از ابزارهای سفارشی استفاده می کنند. این ها اغلب برای یک کار و مدل خاص طراحی شده اند. ایجاد این ابزار به صورت خارجی طول می کشد و بسیار گران است. برای به دست آوردن ابزار های سریعتر، تیم فورد تصمیم به ایجاد یک پرینت سه بعدی آزمایشی به عنوان یک راه حل احتمالی گرفت.تیم تولیدی افزودنی اختصاصی تاسیس شد و پروژه ای موفق با استفاده از تکنولوژی SLS آغاز کرد. آنها با این کار به نتایج خوب دست یافتند اما پرینت به برخی از پردازش های خاص نیاز داشت. به همین دلیل فورد تصمیم به استفاده از فن آوری FFF از Ultimaker گرفت که این روش یک راه حل سریعتر و ارزانتر با کمترین هزینه ارائه شده است. به این ترتیب، نه تنها مهندسین بلکه نیروهای محلی نیز قادر به استفاده از یک پرینتر سه بعدی برای ایجاد ابزارهایی هستند که به آنها نیاز دارند.

بهترین پیشنهاد ما برای شما 😍 خرید کنید 👇

درايور استپر موتور A4988 سبز رنگ / Reprap A4988 Stepper Motor Driver

41,965 تومان41,965 تومانمشاوره تخصصی رایگان : 09034445286 📞

ایجاد ابزار، ماشین آلات و وسایل قبل از تولید

بسیاری از کارخانه های تولیدی پرینت سه بعدی را برای بهینه سازی روند تولید فعلی خود انجام می دهند. با این وجود، با داشتن یک کارگاه اختصاصی سه بعدی در طرح های ازمایشی، فورد قادر است تمام طرح های درست را قبل از تولید انبوه یک ماشین جدید تولید کند. این کار به مهندسان فورد زمان بیشتری می دهد تا طرح های تمام ابزارهای سفارشی را تکرار کند. فورد می خواهد ابزارهایی بسازد که نه تنها زمان تولید وسایل نقلیه را سریعتر کند، بلکه اغلب مزایای ارگونومی برای نیروی کار را نیز افزایش می دهد. به همین دلیل مهم است که فورد بتواند طراحی مناسب را برای برنامه ایجاد کند.

محصول پیشنهادی : برای قیمت پرینتر سه بعدی کلیک کنید.

بهترین پیشنهاد ما برای شما 😍 خرید کنید 👇

نمایشگر (LCD)و کنترلر فول گرافیک 12864 / 12864LCD Smart Controller

570,070 تومان570,070 تومانمشاوره تخصصی رایگان : 09034445286 📞

تولید محلی

با استفاده از پرینترهای سه بعدی Ultimaker ، نیروهای محلی نیز می توانند ابزار مورد نیاز خود را سه بعدی کنند. فورد پرینتر Ultimaker 3D را در کارخانه های سراسر اروپا مانند اسپانیا، ایتالیا و رومانی قرار می دهد. تیم طراحی در آلمان این طرح ها را به صورت الکترونیکی عرضه می کند و از طریق ابزارهای دیگر در روز بعد می توان پرینت سه بعدی را تهیه کرد. اما فورد نیز قدم بعدی را دنبال می کند. با استفاده از راه حل نرم افزاری نسبی Trinckle Paramate، کارگران در این  روش می توانند بدون نیاز به تجربه دیگر در طراحی سه بعدی ماشین آلات را تولید کنند. تیم مستقر در کلن قطعاتی را ایجاد می کند که می توانند برای ابزارهایی مانند دسته ها و گیرنده های مغناطیسی استفاده شوند. مهندس مربوطه طراحی ماشین را بارگذاری می کند، دسته ها را اضافه می کند، یک فضای باز که در آن نیاز به اضافه کردن بخشی به ماشین دارند، و نرم افزار ابزار آلات را تولید می کند. این طراحی را می توان به طور مستقیم به Ultimaker Cura ارسال و به صورت محلی با ماشین های Ultimaker S5 سایت خود پرینت کرد.

آزمایش در حال حاضر برای فورد بسیار سودمند است و به وسیله آن در هر ابزار سفارشی، در مقایسه با تولید سنتی یا برون سپاری، مقدار قابل توجهی از پول را ذخیره می کنند. فورد Focus به تنهایی با استفاده از بیش از ۵۰ ابزار سفارشی طراحی، ابزار آلات، و وسایل ساخته شده است. فورد همچنین به قطعات یدکی ماشین آلات تولید از خط تولید نگاه می کند. با پرینت این قطعات، زمان بهره وری دستگاه به طور قابل توجهی افزایش می دهند و خط تولید دیگر لازم نیست برای مدت زمان زیادی در حالت ایستا باقی بماند.

محصول پیشنهادی : انواع فیلامنت پرینت سه بعدی

 

اما چاپ سه بعدی فقط از لحاظ مالی مفید نیست. بسیاری از این ابزار مزایای ارگونومیک برای نیروی کار فورد را دارند. پس از استفاده طولانی مدت، ابزار های فلزی سنتی می توانند احساس سنگین شدیدی ایجاد کنند و نیز می توانند بر سلامت کارکنان در طول زمان ضربه وارد کنند. طیف وسیعی از مواد Ultimaker اغلب به اندازه کافی قوی هستند تا جایگزین ابزارهای فلزی شوند، که این امر باعث می شود زندگی برای پرسنل مونتاژ بسیار آسان شود.

فورد توانایی پرینت سه بعدی خود را به سرعت در حال گسترش دادن است. در حین بهینه سازی گردش کار برای ایجاد ابزار، وسایل و لوازم نصبی، آنها بیشتر در مورد امکان پرینت سه بعدی یاد می گیرند. لارس نه تنها به دنبال ایجاد ابزار و تجهیزات است، بلکه همچنین به بررسی امکان ایجاد قطعات و قطعات نهایی با استفاده از پرینت سه بعدی می پردازد. “ما می خواهیم گام بعدی را تحقق دهیم، ما همچنین می خواهیم قطعات یدکی را نیز پرینت کنیم. ما می خواهیم برای تولید های افزودنی طراحی کنیم و در نهایت بتوانیم قطعات تولیدی برای وسایل نقلیه را پرینت کنیم

محصول پیشنهادی : قیمت اسکنر سه بعدی قطعات صنعتی

 

 

امتیاز بدهید
بازگشت بە لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.