اخبار و مقالات

مدیریت پرینتر های سه بعدی با نرم افزار cura connect

مدیریت پرینتر های سه بعدی با نرم افزار cura connect

مدیریت پرینتر با نرم افزار cura connect

ما در مقاله ی نرم افزار طراحی فایل سه بعدی بهترین نرم افزار ها را بررسی کردیم و حال میخواهیم نرم افزاری برای مدیریت پرینتر معرفی کنیم در زیر نیز به بررسی کامل نرم افزار Cura Connect  میپردازیم :

  • Cura Connect حجم کار را گسترش می دهد و باعث می شود بتوان در زمان کم ، کارهای بیشتری انجام داد. همچنین کارهای پرینتی را بین یک گروه از پرینترها به جهت تولید کارآمد و مداوم توزیع می کند. اگر یک پرینتر اشغال شده باشد، کارهای برنامه ریزی شده را به پرینترهای دیگری که  در گروه موجود می باشند اختصاص می دهد.
  • با استفاده از Cura Connect کارهای پرینتی را با سهولت می توان انجام داد. تمام  پرینترهای گروهی موجود با استفاده از یک رابط واحد برای حداکثر استفاده مدیریت می شوند.
  • Cura Connect  یک برنامه ریزی انعطاف پذیر  را بوجود می آورد. هنگامی که پرینت یک قطعه کامل می شود، فقط لازم است شیء را از روی پرینتر خارج کرد و با تائید برداشتن قطعه از پرینتر طبق برنامه ریزی قبلی پرینت سه بعدی قطعه بعدی به صورت خودکار شروع می گردد.
  • در صورت نیاز با استفاده از  Cura Connect  میتوان در  اولویت بندی کار پرینتی قطعه تغییر ایجاد کرد به این صورت که قطعه را در صف برنامه ریزی پرینتی بدون نیاز به تغییر مواد، نازل پرینت یا سایر ملاحظات مهم جابجا کرد و انجام آن را زودتر یا به تاخیر انداخت.
  • Cura Connect  به صورت خودکار تنظیمات مورد نیاز جهت پرینت قطعه را آماده می کند. در نتیجه دیگر احتیاجی به تهیه یک پرینتر خاص برای پرینت قطعه مورد نظر نخواهد بود. – Cura Connect با جستجو در بین پرینترهای موجود در شبکه پرینت مورد نظر را به یک پرینتر با تطابق هسته های پرینتی، مواد، رنگ، حجم ساخت و سایر عوامل اختصاص می دهد و  در صورتی که پرینتری مطابق با آن را پیدا نکرد، از کاربر می خواد تا پرینتری جدید مطابق با مشخصات مورد نظر را به شبکه اضافه کند.
  • Cura Connect  با عث افزایش تعداد عملیات می گردد ، به این صورت که می توان  یک گروه شامل چندین پرینتر را به یک گردش کاری واحد تولید اختصاص داد و یا گروه های مختلفی را برای کارهای مختلف ایجاد نمود . اگر کاربر در نظر داشت عملیات خود را گسترش دهد، به راحتی با افزودن پرینتر اضافی به یک گروه می تواند به هدف خود برسد.
  • حداکثر کارایی را می توان از  Cura Connect بدست آورد زیرا  با نظارت بر پرینترهای موجود و برنامه های تعمیر و نگهداری باعث می گردد سخت افزارها در بالاترین وضعیت آمادگی جهت انجام کار باقی بمانند.
  • Cura Connect  تذکرات هوشمند ارائه می دهد که قبلا موجود نبود.  تذکرات مرورگر کاربر را در مورد وضعیت کنونی به روز می کند. چراغ های فریم پرینتر، کاربر را در هنگام پرینت و در جایی که پرینتر نیاز به توجه دارد مطلع می کند.
  • آماده سازی برای آینده با Cura Connect  ممکن می شود. سیستم جاسازی شده و اتصال وای فای موجود در Ultimaker 3 ،  باعث به روز رسانی نرم افزار ها به صورت مداوم می گردد که همین امر ویژگی ها و قابلیت های پرینتر را برای به دست آوردن تجربه جدید در پرینت سه بعدی قطعات افزایش می دهد.
  • بدون هیچ سرور، هیچ نرم افزاری اضافی و هیچ تنظیم پیچیده ای Cura Connect  در مرورگر شروع به کار می کند کافی است  Ultimaker 3 را روشن  کرد و تا زمانی که سیستم عامل و سخت افزار پرینتر به روز باشد نگرانی از انجام کار به وجود نخواهد آمد.
  • اگر پرینتر Ultimaker 3 دارید، Cura Connect برای شما آماده است تا از مزیت سرعت و برنامه ریزی در تولید مداوم با استفاده از یک پرینتر و یا گروهی از  پرینترهای سه بعدی بهره کافی را ببرید.
  • شما میتوانید دانلود نرم افزار CURA ورژن 5.3 را انجام دهید.

معرفی ویژگیهای نرم افزار کیورا cura

اسلایسر سریع و با دقت بالا

بسیاری از افرادی که با پرینتر سه بعدی کار میکنند این نکته را میدانند که هر چه طراحی با ظرافت دقیق تری انجام شده باشد خروجی بهتری نیز خواهند داشت یک خروجی G-CODE  اشتباه میتواند مشکلات بزرگی رو یک پروژه بزرگ صنعتی داشته باشد، گاها ممکن است افراد از نرم افزار اسلایسر دیگری به نام simplify3d کار کنند و سالهاست که پرینت های سه بعدی موفقی نیز گرفتند، ولی زمانی که اوپراتوری به خودش جرات انتقال از یک نرم افزار به نرم افزار دیگری رو بده اون نقطه عطف ماجراست چرا که این نرم افزار متوجه تغییرات و تنظیماتی بیشتری نسبت به نرم افزار simplify3d  می شوید.

  • بسیاری از مشکلات پرینت را نمیشود با نرم افزار قبلی حل کرد ولی در این نرم افزار میتوانید این کار را انجام دهید
  • این نرم افزار منحصر به فرد از فایل ها سه بعدی با پسوند : STL, OBJ, X3D, 3MF پشتیبانی کامل میکند و همچنین برای فایل های عکس با پسوند : BMP, GIF, JPG, PNG امکاناتی خاصی در نظر گرفته است.
  • نرم افزار Cura Connect منحصر به فرد و اوپن سورس بسیار ساده و راحت در حد چند کلیک ساده است.
  • نرم افزار cura در مقایسه با سایر نرم افزارهای اسلایسر پرینترهای سه بعدی عملکرد بهتری را از خود نشان داده است.
امتیاز بدهید
بازگشت بە لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.