اخبار و مقالات

پرینتر سه بعدی تمام رنگی با امکان تشخیص صدا

پرینت سه بعدی با قابلیت تشخیص صدا
بهترین پیشنهاد ما برای شما 😍 خرید کنید 👇

پرینتر سه بعدی Ender 3 Max Neo کریلیتی / Creality Ender-3 Max Neo 3D printer

28,340,000 تومان28,340,000 تومانمشاوره تخصصی رایگان : 09034445286 📞

هر چیزی میخواهید به پرینت سه بعدی بگویید ! تشخیص صدا در پرینتر سه بعدی

بله درست متوجه شدید تشخیص صدا در پرینتر سه بعدی نیز امکان پذیر شد کمپانی  XYZprinting در پرینتر سه بعدی جدید رنگی 3800 دلاری Da Vinci Color AiO خود امکان استفاده از تشخیص صدا برای پرینتر سه بعدی را برای کاربران فرآهم نموده است.

پرینتر سه بعدی Da Vinci Color AiO با قابلیت تشخیص صدا

ویژگی های پرینتر Da Vinci Color AiO

Da Vinci Color AiO  از تکنولوژی جوهر افشان برای تزریق رنگ به طور مستقیم به فیلامنت بهره برده است. در پرینترهای رنگی سابق از پودر نایلون یا فیلامنت های متعدد برای مخلوط کردن رنگ های مورد نظر در پرینت سه بعدی قطعه استفاده می شد.

در Da Vinci Color AiO از روش اسپری کردن  فیلامنت PLA داغ  استفاده می شود که عموماً پرینت سه بعدی اشیاء پلاستیکی با این روش باعث می گردد قطعه پررنگ تر و جذاب تر به نظر آید. در این روش پرینت سه بعدی قرقره فیلامنت با هزینه 35 دلاری، جوهر با هزینه 65 دلاری و پرینتر با هزینه 3800 دلاری برای استفاده کاربر در نظر گرفته شده است.

ویژگی تشخیص صدا با پرینت سه بعدی در حال حاضر مختص این مدل است و هنوز تولید کننده آن اعلام نکرده است که در دیگر پرینتر ها این قابلیت را قرار میدهد یا خیر ولی به نظر میاید این ویژگی کاربردی و کاربر پسند است.

مقاله پیشنهادی : کاربرد پرینتر سه بعدی در پزشکی

جستجو در پرینت سه بعدی با صحبت کردن

یکی از امکانات توسعه یافته در این پرینتر سه بعدی، کاربران را قادر خواهد ساخت از عملکرد جستجو در گالری سه بعدی XYZ  بهره مند شوند. فرانک پین، مدیر دانشکده U.S.، XYZprinting عنوان میکند: “اگر کاربر مایل به پیدا کردن یک مدل سه بعدی از گلدان است، کافی است فقط بگوید “جستجو یک گلدان برای من”، سپس پرینتر سه بعدی از گالری سه بعدی XYZ ، تمام گلدان های موجود در گالری را برای کاربر انتخاب می کند و با انتخاب کاربر گلدان مورد نظر به مرحله چاپ سه بعدی فرستاده می شود. این ویژگی هم عااالیه!

بهترین پیشنهاد ما برای شما 😍 خرید کنید 👇

پرینتر سه بعدی Ender3 V2 Neo کریلیتی / Creality Ender-3 v2 Neo 3D printer

21,789,100 تومان21,789,100 تومانمشاوره تخصصی رایگان : 09034445286 📞

نحوه ی عملکرد پرینتر سه بعدی با صدا

این امکان جالب به این صورت می باشد که کاربر با بیان کردن نام قطعه پرینت مورد، نظر عملیات چاپ سه بعدی آغاز می گردد. برای مثال با گفتن یک سیب را پرینت کنید ،دستگاه شروع به پرینت سه بعدی یک سیب می کند. شگفت انگیزه نه ؟! این شرکت عنوان می دارد این تکنولوژی از سرویس های صوتی دیگر الهام گرفته شده است، اما در طول دو سال گذشته برای پرینترهای رنگی خود آن را توسعه داده است. این سرویس به کاربران اجازه می دهد تا کار پرینت خود را متوقف کنند، مکث کنند، کالیبراسیون کنند، وضعیت پرینت را به روز رسانی کنند و همچنین تعمیر و نگهداری پرینتر سه بعدی را انجام دهند.

مقاله پیشنهادی : کاربرد پرینتر در معماری 

روند کلی سفارش پرینت سه بعدی

پرینتر سه بعدی با تشخیص صدا در شرکت خودرو سازی

امروزه در صنعت پرینت سه بعدی همه امکانات با هم کار می کند تا مزایای تولید افزودنی را برای بهبود زندگی کاربران  بهبود بخشند و از چرخه استفاده از محصولات بهره مند شوند. امکان تشخیص صدا در این پرینتر سه بعدی باعث گردیده که یک شرکت خودرو مانند فورد موجودی دیجیتالی قطعات خود را در گالری نگه دارد و کاربران می توانند برای مثال با دستور “جستجو تنظیم کننده رادیویی فورد 1999 برای ماشین من” را بدهند و سپس پرینتر با یافتن آن در گالری شروع به پرینت سه بعدی کردن قطعه مورد نظر کند.

محصول پیشنهادی : قطعات پرینتر سه بعدی

سخن آخر

در حال حاضر تشخیص صدا در پرینتر سه بعدی محدود به مدل پرینتر Da Vinci Color AiO است و کمپانی  XYZprinting  عنوان نکرده است که قصد دارد آن را به مدل های آینده اضافه کند یا خیر. مجموعه پارت آیریک ارائه دهنده انواع پرینتر سه بعدی ، اسکنر های سه بعدی ، انواع فیلامنت ، برد های کنترلی و قطعات و لوازم جانبی در خدمت مشتریان عزیز می باشد
جهت مشاوره رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

5/5 - (4 امتیاز)
بازگشت بە لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.