تازه های دنیای سه بعدی

کفش Futurecraft 4D جدید آدیداس با فناوری پرینت سه بعدی

ساخت کفش با پرینتر سه بعدی
بهترین پیشنهاد ما برای شما 😍 خرید کنید 👇

فیلامنت PLA قطر 1.75

مشاوره تخصصی رایگان : 09034445286 📞

کفشی که در ساخت آن از پرینتر سه بعدی استفاده شد !

در این مقاله  قصدداریم ساخت کفش با پرینتر سه بعدی را شرح دهیم : و این بار نوبت ساخت کفش با چاپ سه بعدی رسید یک تکنولوژی جالب برای ساخت کفش بر اساس سایز و شکل پا. چاپ سه بعدی در همه ی صنایع وارد شده در در سال 2021 آدیداس کفش Futurecraft 4D خود را به بازار معرفی کرد ، کفشی که در ساخت آن از پرینترهای سه بعدی استفاده شده است و نسبت به مدل های مشابه بهبود قابل ملاحظه ای یافته است.

این شرکت آلمانی کفش جدید خود را با همکاری شرکت Carbon طراحی کرده است .این شرکت به دنبال روش هایی است که تولید انبوده محصولات تجاری خود را با پرینترهای سه بعدی ممکن سازد. Carbon روشی به نام Digital Light Synthesis را مورد استفاده قرار می دهد که پرینت سه بعدی کردن قطعات را نسبت به راه های فعلی 10 درصد سریع تر می کند.

نحوه ی کار روش Digital Light Synthesis

در این روش پرینت سه بعدی به شکل یک روند پیوسته و بدون انقطاع انجام می گیرد. تفاوت دیگر در این روش مربوط به رزین مایع استفاده شده می باشد که باعث می گردد محصول نهایی به مراتب انعطاف پذیر و نرم تر باشد. با پرینتر سه بعدی Carbon ، شئ در حال پرینت هرگز سطح پرینتر را لمس نمی کند ، زیرا پرینت از طریق تاباندن نور انجام می شود و دلیل آن این است که رزین با تاباندن نور دیجیتالی از پایین سفت می شود و شئ مورد نظر را شکل می دهد. درنتیجه همواره لایه ی از هوا بین دستگاه و جسم وجود دارد.ارائه چنین محصولی از شرکت آدیداس می‌تواند نقطه عطفی در محبوب کردن این تکنولوژی باشد Futurecraft 4D نمونه‌ای از فرآیند منحصر به فرد ترکیب مواد چاپ است.

نحوه ی اندازه گیری پا برای ساخت کفش

روند خرید به آن صورت می باشد که مشتری به محل مورد نظر شرکت می رود، مدت کوتاهی را روی تردمیل می‌دود تا اندازه و شکل دقیق پا اسکن و ثبت شود و در نهایت با فهمیدن اندازه و شکل پا یک جفت کفش پرینت شده کاملا فیت و مناسب برای او تهیه می گردد.

ساخت کفش با پرینتر سه بعدی

محصول پییشنهادی : جهت مشاهده محصولات فیلامنت کلیک کنید.

قیمت کفش ساخته شده با پرینتر سه بعدی

آدیداس انتظار دارد تا پایان سال 2023 تولید این کفش به 100 هزار جفت برسد. هرچند هنوز قیمت آن مشخص نیست، ولی نباید توقع قیمت چندان اقتصادی را از آن داشت.

  • این کفش راحتی فرد را مطابق با خطوط و نقاط فشار در هر پا تامین می کند و به این صورت از تاول زدن پوست پا جلوگیری شده است.
  • هدف نهایی این تکنولوژی راحتی و آسایش مشتریان اعلام شده است تا از مشکلاتی است که با پوشیدن کفش نامناسب پیش می‌آید جلوگیری گردد.

محصول پیشنهادی : جهت مشاهده اسکنر سه بعدی کلیک کنید

5/5 - (2 امتیاز)
بازگشت بە لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.