تازه های دنیای سه بعدی

پرینتر سه بعدی تمام رنگی XYZ

بهترین پیشنهاد ما برای شما 😍 خرید کنید 👇

پرینتر سه بعدی Ender 3 Max Neo کریلیتی / Creality Ender-3 Max Neo 3D printer

28,340,000 تومان28,340,000 تومانمشاوره تخصصی رایگان : 09034445286 📞

پرینتر سه بعدی تمام رنگی XYZ

پرینتر سه بعدی تمام رنگی خانگی از دیر باز یکی از رویاهای مصرف کنندگان و علاقه مندان صنعت چاپ سه بعدی بوده است. تا کنون پرینتر های تک رنگ بیشتر مورد استفاده قرار گرفته اند ولی برای پرینتر با توانایی پرینت سه بعدی قطعات در رنگهای متنوع به لطف پیشرفت تکنولوژی به این نقطه عطف رسیده است. کمپانی XYZ، اعلام کرد پرینتر 3000 دلاری Da Vinci Color، یک پرینتر سه بعدی است که از تکنولوژی جوهر افشان برای تزریق رنگ به صورت مستقیم به فیلامنت استفاده می کند.

تا قبل از پیدایش این سبک از پرینترهای سه بعدی تمام رنگی راه حل های مورد استفاده برای برطرف کردن نیاز به رنگ، استفاده از پودر نایلون یا فیلامنت های متعدد برای مخلوط کردن رنگ ها بود. ولی در پرینتر Da Vinci Color  به این شکل صورت می پذیرد که بوسیله اسپری کردن رنگ به فیلامنت PLA قطعه مورد نظر دارای ترکیب رنگی می شود و نتیجه نهایی بصورت رنگی پرینت سه بعدی می شود

این تکنولوژی در پرینتر Da Vinci Color ، قابلیت پرینت قطعه با طیف 16 میلیون رنگ را دارا می باشد. تولید کنندگان، این فناوری را در گذشته مورد بررسی قرار داده بودند اما به نظر می رسد XYZ نهایتا آن را با کاهش پیچیدگی ها و ارائه با قیمتی در حد یک پرینتر تک رنگ به فروش می رساند.

محصول پیشنهادی : جهت مشاهده و خرید اسکنر سه بعدی کلیک کنید.

5/5 - (3 امتیاز)
بازگشت بە لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.