اخبار و مقالات

درآمدزایی با پرینتر سه بعدی

کسب درآمد از پرینتر سه بعدی
بهترین پیشنهاد ما برای شما 😍 خرید کنید 👇

پرینتر سه بعدی Ender 3 Max Neo کریلیتی / Creality Ender-3 Max Neo 3D printer

28,340,000 تومان28,340,000 تومانمشاوره تخصصی رایگان : 09034445286 📞

کسب درآمد از پرینتر سه بعدی

برای درآمد زایی با پرینتر سه بعدی ابتدا با باید بازار هدف و محصولاتی که میتوان با آن تولید کرد را بررسی کنید و ما در این مقاله  قصد داریم راه های کسب درآمد از پرینتر سه بعدی را بررسی کنیم تا شرایط فعلی ایران بتوانید از ۳D Printer منعفت مالی داشته باشید هر فردی میتواند به عنوان تفریح و خلاقیت خرید پرینتر سه بعدی را انجام دهد ولی اگر بخواهید به عنوان کسب و کار به آن نگاه کنید دیگر متفاوت است.

بهترین پیشنهاد ما برای شما 😍 خرید کنید 👇

پرینتر سه بعدی Ender3 V2 Neo کریلیتی / Creality Ender-3 v2 Neo 3D printer

21,789,100 تومان21,789,100 تومانمشاوره تخصصی رایگان : 09034445286 📞

5 روش کسب درآمد از پرینتر سه بعدی

کسب درآمد از پرینتر سه بعدی میتواند به روش های مختلفی انجام شود حتی اگر فعلا قصد خرید دستگاه را ندارید میتوانید با فروش طرح سه بعدی و یا آموزش روش چاپ سه بعدی صاحب درآمد شوید در ادامه به 5 روش کیب درآمد از پرینتر سه بعدی اشاره میکنیم :

1-طرح های خود را بفروشید

اگر میخواهید بدون داشتن دستگاه بتوانید از درآمد کسب کنید میتوانید با کسانی که دستگاه دارند ولی فرصت و یا توانایی طراحی را ندارند همکاری کنید آن ها احتمالا طرح های شما را به قیمت خوبی از شما خرید کنند مثلا شمامیتوانید طرح های خود را در سایت Shapeways برای خرید مشتریان در دسترس قرار دهید. این سایت ابزارهای مورد نیاز برای ساخت فروشگاه آنلاین را در اختیار شما قرار میدهد.

2-چاپ های سه بعدی خود را بفروشید

اگر اجسامی را پرینت سه بعدی گرفته اید میتوانید به صورت حضوری و یا آنلاین آن ها را بفروشید همچنین میتوانید از مشتریان سفارش بگیرید و برای آن ها چاپ کنید و به فروش برسانید.

3-نمونه های اولیه را تهیه کنید

یکی دیگر از روش های کسب درآمد از پرینتر سه بعدی این است که مکانی به عنوان بنگاه مهندسی برای افرادی که قصد دارند سفارش را در ابعاد بزرگ چاپ کنند در نظر بگیرید شما میتوانید با طراح های حرفه ای در ارتباط باشید و نمونه را از آن ها بگیرید و خودتان چاپ کنیدو به مشتری تحویل دهید. اغلب شرکت های بزرگ و صاحبان مشاغل به چاپ سه بعدی نیاز دارند شما میتوانید تبلیغ دستگاه خود را کنید و از مشتریان طرح بگیرید و چاپ کنید  همچنین میتوانید یک فروشگاه آنلاین و یا حضوری بزنین و مثلا با طراحان جواهرات همکاری کرده و طرح های آن ها را به چاپ برسانید  آن ها میتوانند طرح های خود را اسکن کرده و به مدل سه بعدی تبدیل کنند و برای چاپ به شما انتقال دهند.

4-آموزش چاپ سه بعدی

بدون ریسک ترین روش درآمدزایی از پرینتر سه بعدی ، آموزش است. شما میتوانید به افرادی که به چاپ سه بعدی علاقه دارند و یا دانشجویانی که به دنبال اینجور مشاغل هستند ، آموزش کار با چاپگر سه بعدی را همراه نحوه ی تنظیم دستگاه دهید و از آن ها در قبال آموزش هزینه ای دریافت کنید ممکن است پیدا کردن کارآموز برای آموزش دشوار باشد اما با تبلیغ در شبکه اجتماعی و وب سایت میتواند شروع خوبی باشد.

5- کارشناس پرینتر سه بعدی

یکی دیگر از راه های کسب درآمد از پرینتر سه بعدی شاغل شدن به عنوان کارشناس یا تنسین پرینتر سه بعدی در شرکت هایی است که کار تولید پرینتر سه بعدی را دارند چرا که این شرکت ها در بخش مکانیک و الکترونیک برای ارتقاء دستگاه به کارشناس نیاز دارند.

محصول پیشنهادی : خرید اسکنر سه بعدی 

بهترین پیشنهاد ما برای شما 😍 خرید کنید 👇

پرینتر سه بعدی Ender 3 Neo کریلیتی / Creality Ender-3 Neo 3D printer

19,805,300 تومان19,805,300 تومانمشاوره تخصصی رایگان : 09034445286 📞

14 ایده جذاب برای کسب درآمد چاپ سه بعدی

تولید جواهرات کسب درآمد از پرینتر سه بعدی

1-تولید جواهرات و تزئینات

شما میتوانید کشب و کار خود را با تولید جواهرات هوشمند و شیک راه اندازی کنید زمانی که طرح های خلاقانه ای ارائه دهید میتوانید آن ها را قالب بندی کنید و به مشتریان اراده دهید .

2-ساخت انواع پروتز های پزشکی

قبلا از کاربرد پرینتر سه بعدی در دندانپزشکی صحبت کردیم از این دستگاه ها میتوان در تولید وسایل کمکی برای افراد دارای معلولیت استفاده کرد. با استفاده از این دستگاه میتوان قسمت های مختلفی را پرینت کرد برای این کار میتوانید برای با بیمارستان ها و پزشکان مربوطه صحبت کنید چرا که این سود بسیار خوبی را برایتان در پی خواهد داشت.

3-ساخت نقشه با پرینتر سه بعدی

برای کمک به ارتش، سازمان های غیردولتی، پرسنل وزارت امور خارجه و عملیات مشترک میتوان نقشه هولوگرافی سه بعدی تهیه ی کرد شما میتوانید با بهره گیری از دانش خود این نقشه ها را تهیه کرده و به نیروهای نظامی آن ها را بفروشید.

تولید خودرو با استفاده از پرینتر سه بعدی4-ساخت خودرو

طراحی خودرو یکی دیگر از روشن های کسب درآمد از پرینتر سه بعدی است شما میتوانید طرح خلاقانه خود را با همکاری خودرو سازان ارائه دهید کسب درآمد از این روش بسیار بالاست و یک فرصت بسیار خوبیست برای نشان دادن خلاقیت شما و کسب درآمد بالا پس اگر در این زمینه علاقه مند هستین این طرح را جدی بگیرید.

5-تعمیرات پرینتر سه بعدی

بسیاری از افرادی که دارای پرینتر سه بعدی هستند در زمینه ی تعمیر آن دچار مشکل میشوند این دستگاه ممکن است تولید داخل و یا وارداتی باشد و یا حتی ممکن است از شرکت هایی تهیه شده باشد که خدمات پس از فروش مناسبی ارائه نداده باشند. شما میتوانید جرو افراد و یا شرکت هایی باشید که در زیمنه تعمیر آن به صورت تخصصی فعالیت کنید و چون پرینتر سه بعدی تکنولوژی پیچیده ای ندارد به راحتی می توانید تعمیر آن را قبول کنید و از این راه به کسب درآمد از پرینتر سه بعدی برسید.

۹- کسب درآمد از طریق ساخت قطعات یدکی و فروش آن ها

فروش قطعات دستگاه و فروش مواد مصرفی جزو مشاغلی است که میتوان یکی از راه های کسب درآمد به شمار آورد.  قطعاتی که در پرینتر سه بعدی استفاده میشود بهم شبیه هستند و اکثرا از این قطعات مشابه برای دستگاه ها استفاده میکنند و اگر شما در زمینه فروش قطعات پرینتر فعالیت داشته باشید، تمام تولید کنندگان پرینتر سه بعدی و تمام افرادی که پرینتر سه بعدی دارند می توانند مشتری شما باشند. و باید این مژده را به شما بدهیم از آن جا که خرید پرینتر سه بعدی رو به افازیش است نیاز به قطعات یدکی آن نیز رو به افزایش خواهد بود. در صورتی که فعالیت خوبی در این زمینه داشته باشید نیز میتوانید در زمینه فروش فیلامنت که یکی از مصالح مصرفی است نیز فعالیت کنید و به درآمد خوبی برسید.

تولید اسباب بازی با استفاده از پرینتر سه بعدی کسب درآمد از پرینتر سه بعدی10-ساخت اسباب بازی

تولید اسباب بازی کودکان و فروش آن ها یکی دیگر از روش های کسب درآمد از پرینتر سه بعدی است فرض کنید با توجه به علایق کودک و یا حتی بر طبق نقاشی که او کشیده اقدام به تولید همان نقاشی کنیم بازار های بزرگی برای اسباب بازی کودکان وجود دارد و میتوان گفت این کودکان همیشه تقاضای خوبی دارد پس بدون هیچ محدودیتی در درآمدزایی شما وجود ندارد و میتوانید گفت سود خوبی نیز خواهید داشت. باید بگوییم محدودیتی در ساخت اسباب بازی ندارد پس اگر مانند یک کودک فکر کنید میتوانید فروش خوبی داشته باشید.

ساخت جنین با استفاده از پرینتر سه بعدی کسب درآمد از پرینتر سه بعدی

11-چاپ مجسمه جنین برای مادران باردار

تولید چهره نوزاد هنوز متولد نشده میتوانید بسیار جالب برای مادر آن فرزند باشد که برخی شرکت ها جنین های چاپ سه بعدی شده را به عوان سوغات برای مادران باردار به آن ها هدیه میکنند قبلا در مورد کاربرد چاپ سه بعدی در پزشکی صحبت کرده ایم ولی استفاده از سونوگرافی سه بعدی و تولید داده برای تولید چاپ سه بعدی شده نوزاد هنوز متولد نشده یک ایده نو برای افراد خواهد بود .

12-چاپ عکس ها به صورت سه بعدی

اگر به فکر شما هم رسیده که با چاپ سه بعدی عکس افراد کسب درآمد کنید باید بگوییم شرکت سوئیسی Dacuda و شرکت سوئدی Volumental یک اپلیکیشن موبایل ایجاد کرده اند که به خود اشخاص اجازه می دهد تا عکس خود را به صورت 3D چاپ کنند.کاربران می توانند با استفاده بعد از عکاسی آن را از چپ به راست جلوی صورت خود منتقل کنند. این کار یک رندر سه بعدی از چهره آنها ایجاد می کند. و بعد آن را به چاپخانه سه بعدی ارسال کنند تا بتوانند عکس را به صورت سه بعدی دریافت کنند.

تبلیغاتی سه بعدی با استفاده از پرینتر سه بعدی کسب درآمد از پرینتر سه بعدی

13-تبلیغات سه بعدی

همیشه تبلیغات خلاقانه نتیجه ی بهتری نسبت به دیگر تبلیغات خواهد داشت شمامیتوانید مجری تیلیغات سه بعدی باشید و از این راه کسب درآمد کنید.

14-ساخت عینک به وسیله‌ی پرینتر سه‌بعدی

با توجه به اینکه استفاده از لنز و عمل لیزیک امروزه رایج شده است اما عینک هنورز طرفداران خود را دارد. ساخت عینک از دیگر راه‌های درآمدزایی با چاپگر سه‌ بعدی است. شما می‌توانید با سفارش گرفتن از مشتری، عینک مورد علاقه او را با استفاده از پرینتر سه‌بعدی بسازید. این روش، یکی از راه‌های عالی برای کسب درآمد از پرینتر سه‌بعدی است.

محتوای پیشنهادی : جهت مشاهده خدمات پرینت سه بعدی کلیک کنید.

سخن آخر

درآمدزایی با پرینتر سه‌ بعدی، یک روش نوین برای کسب درآمد محسوب میشود که امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است. از طرفی مشاغل امروزه به صورت دوکار انجام میشوند که این شغل با این روند هم خوانی دارد حتی باید بگوییم که حتی در صورت نداشتن سرمایه اولیه میتوانید این شغل را شروع کنید پس منتظر چه هستید !

در بالا به ایده هایی برای کسب درآمد از پرینتر سه بعدی  اشاره کردیم و اما شما به طور خلاصه شما میتوانید با بهره گیری از تولید قطعه با پرینت سه بعدی خواه تولید قطعه پزشکی ، خودرو ، مجسمه ، دندانپزشکی ، ماکت ، منو رستوران و… باشد و یا خواه آموزش کار با پرینترهای سه بعدی باشد شما میتوانید از این روش ها سود کنید و به درآمد برسید

امتیاز بدهید
بازگشت بە لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.